Skandali i sterilizimit, Kërpaçi: Qytetarët nuk do marrin shërbim, koncesionari para në tejkalim plani

Deklarata e plotë, e ish-deputetes së LSI, Floida Kërpaçi

 

Përshendetje!

Kryeministri premtoi me të madhe ‘Shëndetësinë Falas’, mashtrimin më të rëndë që ju është bërë qytetarëve shqiptarë.

Ndërsa sot bilanci është slogan ‘Lekë për të gjithë oligarkët’.

Mjafton të marrim të analizojmë skandalin e koncensionit të sterilizimit për të kuptuar sesa e thellë është vjedhja e kësaj qeverie.

Sipas burimeve zyrtare nga Fondi i Sigurimit të Detyrueshëm të Kujdesit Shëndetësor shpenzimet për shërbimet e sterilizimit të personalizuar të pajisjeve kirurgjikale të kryera nga Partneriteti Publik-Privat (PPP) ishin 2 miliardë lekë në vitin 2018, ose 28.3% më shumë se plani prej 1 miliardë e 560 milionë lekësh që ishte programuar në buxhetin e vitit 2018.

Faturat e sterilizimit e kanë kaluar planin e financimeve në buxhet me 461 milionë lekë ose 3.6 milionë euro

Me qëllimin e vetëm që të pasurohet oligarku dhe qeveria t’i fusi lekët në xhep është ndaluar kryerja e disa operacioneve të lehta sepse për këta nuk është e rndësishme kujdesi shëndetësor ndaj qytetarit por të kujdesin ekonominë e vetes.

Për shkak të kësaj janë çuar fletë-rrufe në spitale se nëse e tejkalojnë numrin e caktuar të operacioneve do të gjobiten doktoret përgjegjës.

Mijëra qytetarë nuk do të marrin ndihmën shëndetësore dhe nuk do të kryejnë ndërhyrje kirurgjikale dhe vendosën përpara 2 alternativash: ose të mbeten në mëshirë të fatit ose të drejtohen te privati që është i pamundur për t’u përballuar për mijëra qytetarë.Megjithëse fatura vetëm shtohet për qytetarët nuk ofrohet asnjë shërbim.

Për shkak të këtij koncensioni të pamenduar korruptiv, lekët e qytetarëve kanë ikur nga buxheti në drejtim të koncensionarit e ndërkohë dhjetëra invenstime për qytetarët janë anulluar sepse prioritet është oligarku para investimeve për qytetarët.

Këto lekë duhet të shkonin për investime të reja që ndihmojnë drejtpërdrejtë që qytetarët të marrin shërbimin e duhur apo të rrisin pagat e doktorëve e personelit mjekësor.

Prandaj të nderuar qytetarë nuk mund të vazhdojmë me propagandë sepse asnjëri prej nesh nuk ushqehet nga propaganda e qeverisë, por as me premtime si shëndetësia falas.
Shëndetësia falas është premtimi i turpit të Edi Ramës.

Sepse sot mijëra të rinj e të reja familje shqiptare po largohen nga Shqipëria të pashpresë e pa mundësi për të jetuar e punuar në vendin e tyre.
Për shkak të këtij modeli të shëmtuar që mbështet e pasuron oligarkun ndërsa qytetarët e ndershëm i varfëron dhe skllavëron dhe i detyron të largohen nga vendi.

Boll më! Secili do të mbajë përgjegjësi personale e ligjore për çdo dëm që i ka shkaktuar çdo familjeje shqiptare.
Faleminderit!

Erisa Xhixho: Nga 2016 e deri sot, qeveria ka bërë vetëm hapa pas për integrimin. Ku bie kauza e PS me hetimin ndaj Presidentit!

Në një intervistë për Gazetën Standard, Nënkryetarja e LSI Erisa Xhixho komentoi zhvillimet e fundit politike në vend, ku foli lidhur me 9 kushtet e vendosura nga Bundestagu gjerman dhe procesin e integrimit në tërësi. Po ashtu, Xhixho foli edhe mbi komisionin hetimor ndaj Presidentit Meta dhe opinionit paraprak të Venecias, ku nënvizoi se: “ky draft shpreh  qartë se Presidenti i Republikës nuk ka shkelur në asnjë nen te saj kushtetuen e Shqipërisë”. Ndërkaq nenkryetarja e LSI analizon edhe ecurinë e reformës në drejtësi ku shpreh një sërë kritikash për procesin duke theksuar se mungesa e shumë institucioneve si Gjykata Kushtetuese, Gjykata e Larte,Insoektorit te Larte te Drejtedise, SPAK , BKH e kanë kthyer sistemin në kaos , te kapur nga maxhoranca ,te pakontrollueshem dhe qe nuk i sherben aspak qytetareve ne zhvillimin e procesit te rregullt ligjor . Një tjetër çështje e trajtuar në intervistë ëshë edhe ajo lidhur me votimet e 30 Qershorit, për të cilat Xhixho vë theksin tek gjetjet e problematikave të rënda nga raporti i ODIHR.

Intervistoi :Albina Elezi

1-Parlamenti gjerman votoi pro me 26 shtator për çeljen e negociatave ku Shqipërisë i vendosi 9 kushte te cilat duhej t’i zbatonte që me pas të nisin bisedimet ndërkohë që Maqedonisë së Veriut iu dha drita jeshile pa asnjë kusht. Sipas mendimit tuaj, pse u penalizua Shqipëria me kushte, madje me dy shtesë nga muaj më parë?

Së pari rezoluta e bundestagut gjerman ka 2 momente, ka një “po” për hapjen e negociatave për Shqiptarët për të mos shuar shpresuar e tyre të rrugëtimit evropian dhe momenti i dyte janë 9 kushtet  të cilat ishin 5 në 2016-ën janë bërë 9  dhe pa dyshim këto janë “detyrat e shtëpisë” për qeverinë shqiptare e cila padyshim duhet ti përmbushë para hapjes së negociatave. Kushtet ishin shume të qarta. Ne qoftë se bëjme një krahasim me vitin 2016 ku për here të parë Shqipërisë  iu dha rekomandimi nga Komisioni Europian, do të verejme që nuk kemi asnjë hap përparim asnjë përmbushje te detyrimeve që qeveria shqiptare ka ndaj BE në mënyre që te avancojnë  procesin drejt integrimit evropian. Me pak fjale , ne nuk mund mund të hapim  asnjë kapitull dhe nuk mund ta bëjmë të prekshme hapjen e negociatave e cila zgjat nga 10 ne 15 vjet . Rekomandohet qe do te fillohet procesi i negocimit me kapitullin 23 dhe 24 qe ështe drejtësia, siguria , pra implantimi i reformës ne drejtesi. Në këto kushte ne nuk mund të filojmë asgjë pa u plotësuar këto 9 kushte . Mesazhi i Bundestagut ishte një PO për shqiptarët dhe një Jo për qeverinë shqiptare.

2-Sa janë shanset sipas jush që më 18 tetor Shqipëria të marrë një “po” për të hapur negociatat me BE-në, pas 4 viteve dështim radhazi?

Se pari  duhet të shohim vendimmarrjen e Francës Hollandes dhe te Danimarkës qe kanë qene vende skeptike për hapjen e negociatave. Duhet të shikojme  nëse kjo rezolute e Bundestagut do të shtohen kushte të tjera  nga vendet e tjera antare. Natyrisht që vendimmarrja e datës 18 tetor duhet të jetë unanime , që do të thotë dhe 1 votë kundër e nje shteti do e bënte të pamundur hapjen e negociatave. Ne si opozitë dhe si LSI kemi lobuar shumë dhe i urojmë Shqipërisë që ti hapen negociatave, por kjo eshte veshtiresuar shume fatkeqesisht nga mosplotesimi i kushteve nga qeveria shqiptare.  Mendojme qe vetëm me hapjen e negociatave dhe duke pasur një monitorim shume më të gjerë  nga BE  për të gjitha reformat e proceset e Shqipërise padyshim do mund te kemi mbikqyrje me te madhe te veprimtarise te kesaj qeverie. Prandaj ne kemi qënë gjithnjë pro negociatave urojmë shumë ne datën 18 të hapen negociatat pa kushte ashtu sic pritet ta marre Maqedonia e Veriut . Te kemi nje po të forte dhe kjo jo për qeverine e as për politikanët  por për shqiptarët të cilët më në fund mund ta prekin standardet evropiane. Pasi procesi i negocimit qofte ne drejtim te pershtatjes se legjislacionit shqiptar me te drejten europane qofte me standardet evropiane te jetes se perditshme qe do duhet te ndertojme ne Shqiperi do e bejne me te prekshme BE nga qytetaret tane.

 

3-Më 11 tetor Komisoni i Venecias do të paraqesë raportin përfundimtar lidhur me çështjen e  vendimmarrjes së Presidentit Meta sa i takon anulimit të datës së zgjedhjeve.  Si e vlerësoni raportin paraprak të këtij komisioni dhe a mendoni se do te ketë  aq fuqi Komisoni hetimor parlamentar sa ta shkarkojë kreun e shtetit ?

Ky është një draft paraprak i Komisionit të Venecias , është një dokument i klasifikuar që nuk duhet të dilte as në publik është një praktike e tyre e të cilët dërgojnë 1 draft paraprak palëvë të cilët i kanë iniciuar këtë kërkese pra kuvendit dhe palës tjetër e cila është e anatemua, presidentit te cilët bejnë opozicionet e tyre ndaj draftit dhe më pas kalohet në seancë plenare në datën 11 . Ky draft shpreh  qartë se Presidenti i Republikës nuk ka shkelur në asnjë nen kushtetuen e Shqipërisë . Neni 90 i kushtetutës parashikon mjaft qartë kërkesën për shkarkimin e presidentit , behet atëherë kur ai e ka shkelur rende kushtetutën ose në qoftë se ka kryer një krim të rëndë.Dhe venecia e ka thene qarte qe nuk jemi ne nje situate te tille.  Verdiktin përfundimtar për këtë çështje  do ta japë gjykata kushtetuese e cila nuk është në funksion dhe nuk dihet se kur do të arrihet që të jetë funksionale. Deri tani kemi vetëm 1 anëtar për vendimmarrje të tilla kërkohen 6 anëtarë  kështu mendohet nëse nga viti tjetër  do të jetë apo jo funksionale. Pra i gjithë debati që do të bëhet për konfliktin e kompetencave në këtë rast a ka kompetence apo jo që presidenti të nxjerrë dekretin e ri. Komisioni i Venecias e tha qartazi se kreu i shtetit e ka këtë të drejtë pasi pikëpytja që shtronte mazhoranca ishte se nuk kishte fare te drejtë për të nxjerre dekret. Mendoj që ky komision është shprehur me rezolutën që ka bërë në parlament me vendimmarrjen me 100 vota , që në këtë moment që është miratuar 1 rezolutë që kërkon shkarkimin e presidentit për shkelje të kushtetutës, e gjithë vendimmarrja e komisionit  është e ditur se cfarë do të sjellë . Vetë anëtarët e komisionit janë në një papajtushmëri të ushtrimi të funksionit pasi janë shprehur më parë për çështjen që po shqyrtojnë nëpërmjet rezolutës. Ai komision  është totalisht i anatemuar kur drejtohet nga Ulsi Manja i cili  është i lidhur me vjedhjen e votave te dosjea 184. Çfarë mund të presë publiku, shqiptarët nga 1 komision i tillë?

4-Si e shihni ecurinë e reformës në drejtësi. Cilat janë sipas jush problematikat kryesore të saj?

 

Reforma në drejtësi ishte një reformë shumë e domosdoshmë për sistemin gjyqësor, kemi parasysh kur ajo u iniciua dhe u votua në 23 korrik të  2016-ës  ishim në një situatë ku besueshmëria e publikut tek drejtësia kishte rënë dhe 80% e shqiptarëve e kërkonin këtë reformë . Ishtë koha kur lidhja e korrupsionit dhe ndikimi i politikes me sistemin e drejtësisë ishin shumë të larta.  Kemi parasysh që Komisoni i Venecias tha që ndërtimi i të gjithë këtyre institucioneve të reja ka rrezik kapjen e tyre nga  pushtetit , pra e kishte paralajmëruar atë që ndodhi më pas.  Një plan veprimi i jo mirëmenduar në këtë formë në implementimin e kësaj reforme ka bërë që ne analizen që ne i bëjmë tani pas 3 viteve ndodhemi pa gjykatë kushtetuese, pa Gjykate te Larte, pa Inspektorin e Larte te Drejtesise, pa ngritjen e SPAKU-ut , të BKH-së të shumë institucioneve që e kanë kthyer vendin në një kaos total, sistemin jo funksional qe nuk i sherben njerezve ne proceset e tyre gjyqsore dhe totalisht te pakontrolluar pasi gjyqtaret e prokuroret jane nen presionit politik nepermjet vetingut dhe korrupsionit. Sepse ne qoftë se ne do të kishim gjykatë kushtetuese shumicen e debateve do ti kishim të zgjidhura. Ne gjykatën e lartë kemi mbi 30 mije dosje të pa shqyrtuara dhe nga studimet e fundit të kryera duhen dhe 20 vite që ato të gjykohen. Po e njëjta gjë ndodh dhe në gjykatën kushtetuese të cilat cënojnë lirinë dhe të drejtat themelore të njerëzve. Te mos flasim për vettingun që ka qenë me dy standarde, ka pasur metodologji të ndryshme , që ka qene shumë i ngadaltë duke bllokuar ngritjen e institucioneve te reja te drejtesise. Mendoj që pas periudhes se pare te implementimit të politikave do duhet te mos kemi frike te bejme nje vlerësim te implementimit të këtyre politikave dhe nqs ka probleme ne implementim duhet të jete vullneti i të gjithë aktoreve së bashku për ta rregulluar këtë reformë në drejtësi në mënyrë që ajo të jetë në gjendje ti sherbeje atyre per te cilet u krijua qytetareve duke pasur procese gjyqsore te shpejta, profesionale dhe ku te gjithe te jene te barabarte para ligjit.

Po kështu nje ngërç tjëtër është dhe zgjedhja e kryeprokurorit qe u zgjodh për 3 muaj e po bëhen 2 vite.

Kemi te gjithë sistemi i drejtësisë te  kapur tërësisht nga mazhoranca, zvarritja e institucioneve të reja eshte bera nga KLP, KED, KLGj te cilet nen presionin e mazhorances zvarriten procesin e plotesimit te cakancave per Gjykate Larte e Kushtetuese apo  ngritjen e SPAK BKH dhe Inspektorin e Larte te Drejtesise.

Shëmbulli më i qartë i mosfunksionimit të drejtësisë është dosja 184 dhe 339. Duhet të jemi të pergjegjshem kur flasim për reformën në drejtësi. Duhet të kemi kurajën që të pranojmë të verteten të themi: po ka pasur probleme ne implementimin e saj dhe duhet te nderhyjme ti permiresojme ,te ecim përpara që ti rikuperojme kohen e humbur.

 

5-Nga votimet monopartiake të 30 qershorit, disa nga kryetaret e rinj të bashkive rezultuan me precedent penalë, ndërkohë opozita pretendon se do të zbardhë të tjerë emra me precedentë në krye të bashkive të vendit. Cili është gjykimi juaj për këtë çështje?

 

Së pari jemi në kushte të paligjshmerise te zgjedhjeve të 30 qershorit pasi nuk kishte një dekret që do te mundesonte zhvillimin e tyre.  Që këtu vijmë  me absurdin që ndodhi në 30 qershor ku KQZ u kthye në gjykate kushtetuese për të interpretuar dekretin e presidentit dhe arritëm në një 30 qershor shumë të shëmtuar që u bojkotua nga 80% e shqiptarëve dhe nga ana tjetër kemi një raport të OSBE- ODHIR-t  i cili është një shumë i rende per Shqiperine dhe konsolidimin e demokracise e pluralizmin .Nje kosto për shqipërinë sepse ai është shkruar e zeza mbi të bardhë dhe do qëndroj aty si pjesë e historikut të shqipërisë ku e thotë mjaft qartë problematikën e vendimarrjeve të kolegjittë cilët ishin në trysnin e vetingut.  Thotë cënimin e besueshmërisë të qytetarëve shqiptarë dhe pasiguri juridike në procesin e 30 qershorit që nuk pati alternativë në gjysmën e bashkive duke cënuar një nga të drejtat që mbrohen nga Konventa Europiane Te Drejtave Te Njeriut dhe e të paktën 5 vendimeve të Strasburgut se cfarë quajmë të drejtë zgjedhje. Pra quajmë momentin që ti ke,  minimumi 2 alternativa për të zgjedhur.  Nga ana tjeter presioni që ju bë administratës, njerëzve të cilët u trysnuan për të shkuar për të votuar dhe në të gjithë këtë panoramë partia socialisteqe ishte vetem ne gjithe procesin vuri në krye të bashkive prap njerëz të inkriminuar. Pra cfarë i kushtonte partisë socialiste të paktën atë proces që administronte vetë , votonte vete, numëronte vetë ,i kandidontë vetë , përsëri kemi njerëz të inkriminuar. Këtu është e gjitha filozofia e Edi Ramës , të lidhjes të tij me krimin e organizuar. Të  filozofisë së tij të vjedhjes së votës , presionit ndaj adminstratës apo njerëzve. Ky është një moment nga ku Shqipëria duhet të ndahet njëhere e mirë nga zgjedhje të ardhura nëpërmjet vjedhjes së votes apo nëpërmjet lidhjes të krimit të organizuar, apo hyrjes në parlament te njerezve me rekorde kriminale. Besojme që duke vene në rradhë të parë interesin kombëtar jo të 1 apo 2 partive  politike mund të bejmë shkëputje  që të zhvillohen zgjedhje te lira dhe të ndershme si në Maqedoni apo në Kosovë qe do të ndodhë për pak ditë. Shqipëria ende është në problematikën numër 1, pa demokraci qe buron nga vota e lire dhe ky ishte mesazhi i bundestagut pa zgjedhje të lira e të ndershme, dhe pa një sistem drejtësie të pakapur,  nuk mund të kemi avancim në celje negociatash.

 

6- Së fundmi në media janë publikuar raporte sipas të cilave Shqipëria është rikthyer “aktive” si vend prodhimi i kanabisit në shumicën e rrethinave të qyteteve kryesore të vendit.

 

Kjo ishte dhe një nga pikat kyce të budestangut gjerman në qoftë se e shohim thote qe  Shqipëria ngelet qendër e trafikut ndërkombëtare të drogës. Pra është një problem jashtëzakonisht shumë i rëndë për Shqipërinë sepse duke qenë qendër e trafikut ndërkombëtar të drogës padyshim pasojat e saj qoftë në lidhjen e krimit  me politikën për të hyrë në parlament qoftë në kthimin e Shqipërise  në qender te pastrimit e parave , qoftë tek te rinjtë të cilët sot në qoftë se shkon nëpër gjimanze apo nëpër fakultete apo nëpër vendet ku qëndrojnë  të rinjtë përdorimi i hashashit apo drogës është bërë dicka normale dhe gjithë kjo pasiguri që lidhet me ekonominë në pamundësinë për hapjen e vendeve të reja pune , në mungesën e meritokracisë të rinjve për të hyrë në tregun e punës bën që sot kemi një raport  “friedrich ebert”, ku 285 mijë të rinj janë të gatshëm sot të lenë Shqipërinë.

Pra jemi në një gjendje  krize shumë të thellë jo vetëm kushtetuese, institucionale, përfaqësimi me parlamentin monist por krizë ekonomike , krizë pasigurie dhe ku po ndodh një shpopullim komplet i trojeve shqiptare. Ky është një alarm shumë i madh që duhet të ngrejë të gjithë në lartësinë e problemit që ka Shqipëria sot dhe te kemi mundësi që edhe me institucinalizimin e dialogut ti japim mundësi të disa zgjidhjeve nëpërmjet paktit antikrizë që do të propozojë së shpejti opozita. Të kemi mundësi që të japim disa alternativa zgjidhje sepse shqiptarët kërkojnë zgjidhje qoftë për krizën ekonomike qoftë për papunësine qoftë për mundësinë e jetesës edhe te pasurit një sigurie në Shqipëri. Kjo besoj duhet të jetë prioritare qoftë reforma zgjedhore qoftë zgjidhja e krizës ekonomike dhe rikthimi i një shprese për të jetuar në Shqipëri. Kjo mund te arrihet se pari duke rikthyer pluralizmin politik ne shqiperi me zhvillimin e zgjedhejve te lira e te ndershme.

/ In Archived Articles, News / By Admin / Comments Off on Erisa Xhixho: Nga 2016 e deri sot, qeveria ka bërë vetëm hapa pas për integrimin. Ku bie kauza e PS me hetimin ndaj Presidentit!

Tushaj: Plotësimi i kushteve nga qeveria domosdoshmëri për hapjen e negociatave

Shqipëria në prag të datës për hapjen e negociatave është përballë rrugës së vështirë për plotësimin e kushteve të cilat qeveria shqiptare duket se po i anashkalon duke konsideruar si  “PO” përgjigjen e Bundestagut Gjerman. I ftuar në emisionin 7pa5 në Vizion Plus ish-deputeti i LSI-së Viktor Tushaj argumenton se sukseset e qeverisë shqiptarët i prekin çdo ditë mes emigracionit, papunësisë e varfërisë së tejskajshme. Tushaj thekson se qeveria dhe Kryeministri duhet të plotësojnë kushtet për shqiptarët, për ti hapur rrugë zgjedhjeve të lira dhe të ndershme ose Shqipëria nuk ka të ardhme.

I pyetur në lidhje me 5 kushtet e vendosura nga opozita Tushaj u shpreh se plotësimi i tyre është domosdoshmëri për të arritur së pari integrimin shqiptarëve në Shqipëri dhe duke i hapur rrugë më pas integrimit në BE.

Pjesë nga intervista e ish-deputetit të LSI.

Mazhoranca e konsideron sukses një përgjigje “po” nga Bundestagu Gjerman që ndoshta mund të pasohet edhe nga vendet e tjera, nga Franca dhe Holanda për çeljen e negociatave të Shqipërisë dhe një pjesë e kushteve nuk varen nganë, Reforma në Drejtësi nuk varet nga ne, Reformën Zgjedhore nuk mund ta bëjmë vetëm ne, prandaj e konsiderojnë një lloj suksesi dhe kërkojnë një lloj pjekurie, një lloj maturie nga klasa politike në tërësi, jo vetëm ndaj mazhorancës?

Cili është suksesi i mazhorancës?  Sukseset e mazhorancës shqiptarët i prekin ditë për ditë, i prekin për mes emigracionit, përmes papunësisë, përmes varfërimit të tejskajshëm, kështu që nuk ka absolutisht asnjë lloj shansi të quhet e suksesshme qeverisja e Ramës.  Rama ka dështuar si kryeministër. Rama u përpoq të qeveriste Shqipërinë si një kryetar Bashkie, si një kryetar Bashkie që kërkonte të prekte çdo projekt të Shqipërisë. Kur je kryeministër i një vendi ti duhet të kesh parasysh të gjitha sektorët ekonomik, social, kulturor, sportiv, të cilat nuk i bën kryeministri, kryeministri i nxit njerëzit ta bëjnë vetë. Është ndryshe koncepti i një Kryetari Bashkie, i cili bën një projekt të një rruge, përmirëson shërbimet e qytetarëve.

Një kryeministër ka në dorë çdo gjë që nxit energjitë pozitive të njerëzve. Rama si kryeministër ka nxitur energjitë negative të njerëzve. Çdo gjë negative është sot në Shqipëri sepse emigracioni, largimi i trurit të shqiptarëve, largimi i rinisë nga vendi, nuk ke njeri sot në Shqipëri që është i kënaqur nga qeverisja e Ramës. Edhe ata që punojnë me atë, kështu që është shumë e vështirë që ta quash të suksesshëm. Edhe dashamirësit më të mëdhenj, edhe ndërkombëtarët, të cilët janë dashamirës të Ramës nuk munden më që të justifikojnë këtë qeverisje të këtij kryeministri.

Ai absolutisht ose duhet të plotësojë ato kushte, jo për opozitën absolutisht jo, por për shqiptarët për ti hapur rrugë zgjedhjeve të lira dhe të ndershme ose Shqipëria nuk ka të ardhme, besoj që ju e patë që gjithë komuniteti ndërkombëtar përveç kushteve që janë brenda 20 edhe 5 kushtet e opozitës u shtuan edhe 2 kushte të tjera shumë të qarta të cilat Rama duhet t’i marrë shumë seriozisht sepse nuk mundet që të tallet më me shqiptarët, jo thjesht me opozitën, por nuk mund të tallet me komunitetin ndërkombëtar.

5 kushtet e vendosura nga opozita, një sërë opinionistësh i  konsideronin si një lloj pazari ose si një lloj pushteti në tavolinë…

Nuk ka absolutisht asnjë lloj pazari. Të 5 kushtet janë ato të cilat i krijojnë mundësinë Shqipërisë dhe shqiptarëve që të integrohen në Europë. Por unë jam i bindur që Shqipëria nuk mund të integrohet në Europë në qoftë se nuk integrohet në Shqipëri. Integrimi i shqiptarëve në Shqipëri, në Shqipërinë e tyre do të thotë që të kemi standarde, cilësi jete më tepër. Të kenë mundësi zgjedhje. Të ketë një demokraci funksionale, të kenë alternativa për zgjedhje. Shqiptarët nuk kanë absolutisht asnjë alternativë, këtë e pamë dhe në zgjedhjet e 30 qershorit. Si mundet që ne të integrohemi në Europë. Kështu që 5 kushtet nuk janë pazare  për të cilët duhet të përfitojë opozita, të ulet në tavolinë apo të marrë pushtet. Tashmë unë jam i bindur se shqiptarët e kanë kuptuar se këtu nuk bëhet fjalë për pushtetin e opozitës. Këtu bëhet fjalë për një largim të Ramës sepse ka keq qeverisur. Ka shkatërruar çdo institucion publik të këtij vendi. Paligjshmëria është ulur këmbëkryq në çdo institucion publik  të vendit. Dëgjojmë që flitet për reformën zgjedhore. Unë jam i mendimit që gjithë ky trumbetim i kësaj është një tallje për shqiptarët. Nuk ka vuajtur Shqipëria nga ligjet e këqija por nga moszbatimi i ligjeve.

Braimllari: Edi Rama do të vjedhë rreth 25 mln, për biznesin e Taulant Ballës

Deklarata për mediat e Sekretarit të Përgjithshëm të LSI-së, Endrit Braimllari

Të nderuar qytetarë, qeveria në ikje dhe grabitqare vazhdon dhe thellon skandalin e saj korruptiv. Ky skandal është më i madhi i kësaj qeverie dhe këtij parlamenti noter të qeverisë. Është vazhdimësia e skandalit korruptiv të Edi Ramës për projektin e Unazës së Re.

Edi Rama pas 40 milionë euro që kërkonte të rrëmbente tek projekti i unazës së re, në kurriz të 1300 familjeve të cilat me mund dhe djersë për 30 vite kanë arritur të ndërtojnë shtëpitë e tyre duke i paguar çdo taksë shtetit shqiptar. Sot, kërkon të kalojë në parlament një kontratë për grabitjen e radhës në Unazën e Re dhe konkretisht në rehabilitimin e shtratit të Lumit Lana.

Edi Rama kërkon të shpenzojë nga taksat e shqiptarëve rreth 25 milionë euro të tjera nga të cilat 8 milionë do të merren kredi për të shembur shtëpitë e banorëve të Unazës së Rë që shtrihen pranë lumit Lana me synim zgjerimin e sheshit tw ndwrtimit pwr Taulant Ballën.

Edi Rama kërkon të shembë shtëpitë e banorëve të Unazës së Re duke mos i dëmshpërblyer ato, me argumentin se nuk ka para.
Por ndërkohë, merr 8 milionë euro kredi për të prishur shtëpitë e qytetarëve, që nëse ne do të kishim një kryeministër të përgjegjshëm, serioz dhe jo hajdut këto para shumë mirë mund të shkonin për dëmshpërblimin e banorëve të Unazës së Re.

Është e qartë që për Edi Ramën dhe qeverinë e tij ilegjitime qytetarët janë të fundit. Oligarkët, krimi i organizuar dhe hajdutëria e tij qeveritare janë të parët.

Nora Malaj: Situatë alarmante me rastet e dhunës në Shqipëri, qeveria të marrë masa

Deklarata për mediat e ish-deputetes së LSI-së Nora Malaj

Në ditën Ndërkombëtare të Luftës kundër dhunës Shqipëria po përballet me rastet më flagrante të dhunës.
Dje, emisionet investigative treguan qartë abuzimin seksual me të miturit dhe shfrytëzimin e vajzave për prostitucion. Ndonëse kanë kaluar shumë orë nga lajmi i djeshëm, asnjë instancë shtetërore ende nuk është shprehur për rastet flagrante që emisionet investigative “ Fiks Fare” dhe “ Stop” treguan në emisionet e tyre.
Në ditën e sotme Shqipëria përballet me shifrat më të frikshme të dhunës dhe abuzimit:
1 në 5 nxënës në Shqipëri bien viktima të bullizimit në vend
Në 4 ditë kemi pasur 57 raste të dhunës dhe kjo shifër është e frikshme për vendin tonë.
Tirana zë vendin e parë për dhunën në familje me 35,2%
Durrësi me 15,5 %
Korça me 7,9 %
Fieri 7,2%
Berati 6,5%
Lezha 5,6 %

Dhuna seksuale, verbale, psikologjike dhe emocionale është bërë kryefjalë e lajmeve të kobshme duke shkaktuar tërmetin më të madh në shoqërinë shqiptare dhe duke e kthyer gjendjen në alarm për të gjithë.
Familja shqiptare është në rrezik.
Fëmijët e të gjithë grupmoshave gjenden të ekspozuar dhe të pambrojtur përpara situatave tragjike të dhunës.

Të gjithë duhet të pyesin veten pse kjo shthurje e pazakonshme masive në të gjithë sferat e jetës? Droga dhe shpërndarja e saj, prostitucioni, abuzimi seksual, korrupsioni, presioni me vendin e punës dhe shumë dukuri të tjera, kanë bërë që jeta në Shqipëri të jetë e pasigurt dhe kryefjala e të rinjve në Shqipëri është “ikja” nga vendi. Këtë e tregon dukshëm dhe shifra e frikshme që përballemi sot me 285 mijë të rinj të gatshëm të ikin nga vendi.
Mos ndoshta secili nga ne me dashje apo padashje po bëhemi vet karburant për këtë të keqe të madhe që i është kanosur vendit?

Në ditën e sotme i bëj apel të gjithë prindërve, qytetarëve, shoqërise civile, organizmave ndërkombëtarë, organizatave joqeveritare, parlamentit dhe qeverisë nga foltorja e LSI-së, të bëhemi bashkë për të luftuar këtë të keqe të madhe dhe këte dramë që po kalon familja shqiptare dhe shoqëria jonë.
1- Parlamenti aktual urgjentisht të krijojë një komision hetimor të menjëhershëm për të hetuar të gjitha rastet e dhunës seksuale në rezidencat publike dhe jo publike. Ky komision hetimor të hetojë të gjitha rastet e abuzimit historik seksual për të ndërtuar institucionet e dedikuara në ndihmë të këtyre rasteve të dhunuara.

2- Qeveria të marri masa urgjente për krijimin e Ministrisë së Familjes dhe Rinisë, pasi sot drama më e madhe që po luhet në kurriz të fëmijëve shqiptarë është ajo familjes dhe e ikjes masive të të rinjve, dhe krijimi i kësaj ministria është kthyer në emergjencë, për të adresuar dhe realizuar politika të dedikuara për ruajtjen, mbrojtjen dhe zhvillimin e familjes dhe për t’i kthyer fëmijëve vatrën e sigurt familjare. Pa dhunë dhe abuzim.

3- Mbylljen e të gjithë institucioneve rezidenciale publike, të cilat janë kthyer në qendrat më të pasigurta të dramës me të madhe që po përjetojnë fëmijët e braktisur apo me statusin “ jetim”, të cilët po kthehen në kavje të të gjitha formave të dhunës.

4- Fuqizimin e menjëhershëm dhe krijimin e kujdesit të sistemit alternativ për kategorinë këtyre fëmijëve.

5- Dëmshpërblim për çdo fëmijë, adoleshent dhe cilindo individ që është bërë pre e dhunës seksuale në institucionet rezidenciale.

6- Të gjithë fëmijët të marrin shërbime të dedikuara në mbrojtje të jetës së tyre dhe familjet në nevojë të ndihmohen nga implementimi i politikave specifike për ta.

7- Institucionet e prokurorisë dhe të drejtësisë të trajtojne të gjitha rastet e shfaqura me përparësi dhe të vihen përpara drejtësisë kushdo që abuzon me fëmijët.

Sot kur krimi, prostitucioni, abuzimi dhe dhuna janë lidhur si zinxhirë dhe po gjenerojnë frikë, pasiguri dhe mbrotje nga administrata, duke e kthyer vendin në frikë e pasiguri për jetën. Ndaj të bëhemi bashkë të gjithë, që Shqipërinë mos ta lëmë në dorën e horrave dhe abuzuesve, po ta kthejmë në vendin, ku ligji, drejtësia dhe mbrojta e jetës së qytetarëve të jetë kryefjala e çdo debati dhe invetimi, pasi Shqipëria është vend i shqiptarëve, të cilët duhet të jetojnë me dinjitet dhe mos t’ju preken të drejtat dhe liritë e tyre dhe ku familja dhe integriteti i tyre të jetë i shenjtë.

Faleminderit!

Kryemadhi: Të gatshëm të ulemi me Ramën pasi të plotësojë 5 kushtet

Prononcimi i Kryetares së LSI-së, Monika Krymadhi 

Është një diskutim shumë i gjatë, që ka të bëjë me platformën dhe paketën antikrizë që opozita vazhdon ta ndërtojë dhe ta pasurojë me elementë të tjerë, gjë që e bën të domosdoshme dhe është një punë e domosdoshme dhe për të ngritur dhe për të vazhduar pastaj me grupet e punës që ne kemi thënë më përpara

Znj. Kryemadhi Partia Demokratike në tryezën e Reformës zgjedhore  propozoi një formulë ekstra parlamentare për reformën zgjedhore, ku do ishin prezent vetëm përfaqësues nga PD, PS shtuar ndërkombëtarët?

E para njëherë nuk është e vërtetë kështu, është një strukturë strategjike që do të thotë një palë përfaqësues nga mazhroanca, një palë nga opozita dhe një palë nga ndërkombëtarët që kanë qenë njerëzit kryesorë që janë marrë me çështjen e Reformës Zgjedhore dhe partnerët ndërkombëtarë që kanë ndjekur hap pas hapi.

Por mos harroni që ajo çfarë është propozuar një javë më përpara është një nga 9 pikat e kushteve të Bundestagut, që janë shumë të domosdoshme, shumë të domosdoshme dhe kushte, të cilat pa to nuk vazhdojmë dot më në konferencën e dytë. Kështu që e gjithë kjo strukturë, pra të gjitha ato 9 kushte ju sugjeroj që të merreni seriozisht me këto 9 kushtet dhe t’i lexoni një nga një dhe t’i përmendni ditë për ditë. Janë kushte të domosdoshme, të cilat duan një zgjidhje dhe kjo është e vetmja platformë anti-krizë që nxjerr vendin nga kriza.

-Zoti Basha tha PD – PS

Me thënë të drejtës duhet bërë research për t’iu vëzhguar edhe juve dhe gjithë të tjerët. Mund të ketë qenë lapsus i zotit Basha, por mos harroni që është përfaqësi e opozitës. Zoti Basha nuk përfaqëson më PD-në, përfaqëson opozitën, ai përfaqëson PD-në brenda PD-së. Zoti Basha përfaqëson opozitën, prandaj mos u merrni me këtë dhe mos u merrni me mekanizmat e zotit Rama.

Në kushtet ku mazhroanca nuk pranon këtë strukturë me praninë e ndërkombëtarëve, cili do të jetë qëndrimi i opozitës?

Ne vazhdojmë me axhendën tonë. Kjo do të thotë që zoti Rama ka qenë njeriu refraktari dhe anti dialog gjithmonë. Z. Rama ka problemin e tij më të madh të ruajë kokën e tij, problemi nuk është për të ruajtur kokën e z. Rama . Problemi është si të nxjerrim vendin nga kriza, si t’ju krijojmë shqiptarëve mundësi për të jetuar të sigurt dhe të kenë mundësinë e punësimit në Shqipëri dhe si t’ju japim shansit të gjithë atyre shqiptarëve që kanë ikur të rikthehen dhe të kenë një jetë më të mirë se ç’duhet. Mos harroni se 9 kushtet e Bundestagut Gjerman do të pasurohen me kushte të tjera që do të vinë nga vende të tjera. Kemi akoma të pa shprehur Francën, kemi Holandën që bën një qëndrim me thënë të drejtën shumë refraktar dhe që është I frikshëm për Shqipërinë. Pra janë situata dhe unë nuk mendoj se është çështja se ça thotë z. Rama, çështja sot është sit ë nxjerrim vendin nga kriza dhe për këtë mendoj që të gjithë duhet të mendojmë bashkërisht.

Kryeministri Rama ka deklaruar se është I gatshëm të vijë dhe në selinë e Partisë Demokratike për të diskutuar mbi reformën zgjedhore me koalicionin opozitar?

Po shumë mirë le të vijë në selinë e Partisë Demokratike, por ai në emër të Partisë Demokratike dhe të gjithë opozitës ka 5 kushtet që ja kemi dhënë, të kthejë përgjigje për këto dhe pastaj hajde se flasim dhe takohemi se nuk është problem për të takuar z.Rama. Z.Rama kështu është humorist I devotshëm sidomos tani dhe kohët e fundit që kemi mbetur pa humorist.

Faleminderit.

Dita Botërore e të Moshuarve, Malaj: Mirënjohje, repekt, vlerësim dhe dashuri për të gjithë të moshuarit e vendit tim

Deklarata e plotë e Nora Malaj

Sot është Data 1 Tetor , Dita Botërore e të Moshuarve. Lajmi i trishtë që ndeshet sot në të gjithë shtypin e shkruar, si për ironi të fatit, pikërisht në Ditën Botërore të Moshimit është se një e moshuar,92-vjecare në kushte të rënduara psikologjike, është hedhur nga kati i katërt i banesës, ku si pasojë ka ndërruar jetë. Shqipëria, si një shtet me një tranzicion të tejzgjatur, gjendjen e të moshuarve e ka tejet të rënduar. Sot shoqëria jonë edhe në këtë 1 tetor, po përballet me anashkalimin e problemit të të moshuarve, duke e bërë atë një problem kronik, pa zgjidhje, ndonëse zhvillimet demokratike, kanë ofruar mundësi . Popullsia në Shqipëri po plaket me shpejtësi dhe vendi , i cili po përballet me dukurinë më të frikshme të largimit të 40 përqind të popullates më të re nga vendi, ka nisur të përjetojë efektet e moshimit. Nëse në vitet ’90 mosha mbi 65 vjeç përbënte rreth 3.5% të popullsisë, sot ka arritur në 13% e saj.

Sot varfëria ka fytyrën e gruas së moshuar.

Gjendja e të moshuarve sot në Ditën Botërore të të Moshuarve në Shqipëri është e tillë:

38% e të moshuarve e konsiderojnë veten të varfër
36% e konsiderojnë gjendjen shëndetësore të keqe
48% e të moshuareve kanë një sëmundje kronike
40% kanë zbehje ose humbje të shikimit
60% kanë dhimbje dhe shqetësime të ndryshme .

Ende sot, Shqipëria është një nga vendet e pakta në Europë, që nuk ka një legjislacion të integruar për të moshuarit, madje është shumë pas në këtë drejtim.
Mosha e tretë në këtë tetor, ndeshët me mjaft barriera, që nga sëmundjet, varfëria, braktisja dhe dhuna psikologjike dhe fizike.

1.Varfëria e të moshuarve është shkaktuar nga: Pensionet e pamjaftueshme, mungesa e aksesit në shërbime si dhe diskriminimi moshor aktiv në komunitet. Trajtimi me pensione të ulëta, që prej disa vitesh janë indeksuar me 200 deri në 300 lekë në vit, e bëjnë jetën e të moshurve të papërballueshme. Nëse ata nuk do të ndihmohen nga fëmijët, të ardhurat e tyre mjaftojnë vetëm për energji elektrike, ilacet dhe bukë, djathë dhe kos . Asnjë kafe në ditë nuk mund ta shpenzojnë.

2. Sot tabloja e popullsia e moshës së tretë shfaqet me nivelin më të lartë të sëmundshmërisë si dhe përjashtim social shumë të dukshëm. Të moshuarit janë thuajse të vetmuar dhe në varfëri e krizë identiteti dhe integriteti. E kjo është drama e madhe sociale që po vuan sot mosha e tretë në Shqipëri.
3. Pushteti lokal në emër të pseudo ndryshimit ka betonizuar jetën e të moshuarve dhe fëmijëve. Me të drejtë përfaqësues të shoqërisë civile shprehin shqetësimin se : “Të moshuarit sot ndeshen me diskriminimin për të qenë aktiv. Nëse ata do ishin aktiv dhe sëmundjet do ishin ulur. Medikamentet i marrin të dobëta, shërbimet në komunitet nuk i kanë.”,

4. Ndonëse kuadri ligjor për asistenën për të moshuarit në shtëpi është miratuar, ende nuk ka filluar të zbatohet. 27 nga 61 bashki nuk ofrojnë asnjë shërbim social. Ende jemi larg për të mos thënë pothuajse nuk ekziston, ofrimi përmes fondit social si dhe krijimin e qendrave rezidenciale dhe ditore që mbeten të pamjaftueshme në raport me kërkesat e larta që ka për këtë moshë. Kjo tregon, sesa larg vëmendjes së qeverisë është mosha e tretë dhe shërbimet për të.

5. Sot në të gjithë Shqipërinë marrin shërbime sociale 1780 të moshuar përkatësisht në 6 qendra rezidenciale publike dhe 9 jo publike dhe 20 qendra ditore komunitare publike dhe 3 jopublike. Ky është një tjetër fakt që tregon sesa jo seriozisht e trajton qeveria sot çështjen e moshimin, duke parë se raporti i shërbimit me nevojat për këtë shërbim, janë thuajse të papërfillshme dhe qesharake për kategorinë e të moshuarve.

6. Braktisja është plaga më e rëndë për moshën e tretë. 92 mijë pensionistë jetojnë të vetmuar dhe 5% e të cilëve janë tërësisht të izoluar. Mbi 380 të moshuar të braktisur jetojnë në qendra rezidenciale. Në raport me numrin e të moshuarve që janë të braktisur edhe kjo kategori që merr këtë shërbim është e papërfillshme. Gjithnjë e më shumë të moshuarit jetojnë të vetmuar, ndërkohë që gjendja ekonomike e tyre është më e rëndë se pjesa tjetër e shoqërisë. Kjo kategori shoqërore vuan shkallën më të lartë të depresionit dhe të stresit.

7. Sfida ekonomike është ajo që përballen sot të moshuarit në Shqipëri. Pensionet urbane janë 17 mijë e 295 lekë dhe ato rurale 9 mijë e 357 lekë. Në 5 vitet e fundit ato urbane janë rritur afërisht me 340 lekë në vit dhe ato ruarle me 260 lekë në vit. Shpresat për një përmirësim të pensioneve në të ardhmen mbeten të vakëta, pasi procesi i plakjes së popullsisë vendos barrë të rëndë mbi sistemet ekzistuese të pensionit. Ndaj , në ditën e sotme bëjmë apel që duhet më shumë guxim, për të vendosur prioritetet në Shqipëri në drejtim të rriturve, të vjetër dhe të moshuarve. Tashmë ka ardhur koha që të flasim për moshën e katërt në Shqipëri. Tradita e shërbimeve shëndetësore shqiptare është shumë e vogël në këtë drejtim. Ndonëse nuk kemi trashëguar nga e shkuara traditë shërbimesh për të moshuarit, shërbime geriartrike, apo të tjera si këto, kjo gjendje aktuale nuk justifikohet. Jemi shumë të vonuar në kohë për të krijuar këto shërbime. Moshim nuk do të thotë paaftësi, sëmundje apo dënim. Ndaj shteti dhe institucionet përgjegjëse duhet të marrin masat për të ngritur këto instrumenta për këto shërbime për këtë moshë.

Në ditën e sotme dua t’i drejtoj një apel shoqërisë dhe shteti , organizatave jo qeveritare, institucionevepërgjegjëse dhe organizatave ndërkombëtare, se moshimi duhet trajtuar me dinjitet dhe dashuri, duke e përgatitur shoqërinë për këtë cikël të jetës, për të hartuar dhe zbatuar politika të dedikuar, për të përgatitur shoqërinë për moshimin dhe për t’u bërë të gjithë bashkë, për ta bërë përgatitur shoqërinë për një moshim me dinjitet. Ka ardhur koha që moshimi dhe trajtimi i të moshuarve, të shihet përtej barrierave politike dhe të trajtohet jo si statistikë, po si një vepër humane, duke mos e kthyer atë si një faktor frike për brezat e rinj, po duke i dhënë shërbimin dhe vlerësimin e merituar. STOP strategjive dhe planeve në letra! Retorikat t’i kthejmë në veprim!

Në ditën e sotme në emër të LSI, propozoj:.

1. Hartimin e projektligjit “Për përmirësimin e cilësisë së jetesës dhe plotësimit të nevojave për moshën e tretë”

2. Deklarimin e minimumit jetik në Shqipëri nga ana e qeverisë. Ende në Shqipëri nuk është llogaritur minimumi jetik i jetesës nga qeveria. Kjo do të bëjë të mundur përcaktimin edhe nivelet e përfitimeve në skemat e mbrojtjes shoqërore të kësaj kategorie sociale.

3.Ngritjen e infrastrukturës institucionale dhe përgatitjen e shoqërisë për moshimin.

Ne kemi nevojë për një përpjekje të përqendruar të të gjithë shoqërisë për të transformuar vizionin tonë mbi moshimin nga vartësia në pavarësi, në rritjen e vazhdueshme, për të ndërgjegjësuar shoqërinë, nëpërmjet institucioneve të arsimit dhe ato sociale dhe për të kontribuuar që të moshuarit të jenë pjesë aktive në jeten sociale dhe ekonomike.
Nderi i kombit fillon te të moshuarit dhe përfundon te fëmijët.

Në ditën e sotme mirënjohje, repekt, vlerësim dhe dashuri për të gjithë të moshuarit e vendit tim! Të moshuarit e këtij vendi ndër breza i kanë dhuruar krahë për të fluturuar, rrënjë për t’u kthyer dhe arsye për të qëndruar !
Faleminderit!

/ In Archived Articles, News / By Admin / Comments Off on Dita Botërore e të Moshuarve, Malaj: Mirënjohje, repekt, vlerësim dhe dashuri për të gjithë të moshuarit e vendit tim

Raporti për Metën, Vasili: Dokrrat e traktit Venecian, alibi për krimin politiko elektoral të 30 qershorit

Nënkryetari i LSI-së, Petrit Vasili me anë të një statusi në facebook është shprehur se “Fitoret e pakërkuara të Ilir Metës janë kaq të qarta sa dhe dokrrat e akaparuara të ndonjë trakti Venecian, që kishte qëllim të vetëm krijimin e alibive për krimin politiko elektoral të 30 qershorit, i vunë akoma më mirë në dukje këto fitore”.

Duke marrë shkas nga raporti i Komisionit të Venecias në lidhje me veprimet e presidentit mbi zhdrekretimin e datës së zgjedhjeve, ku thuhej se ai kishte tejkaluar kompetencat kushtetuese, Vasili foli për fitore të Metës.

Në mesazhin e tij në ‘Facebook’ Vasili tha se Meta duke u vendosur vetëm në krah të Kushtetutes ka fituar pa e kërkuar rolin e mbrojtësit të vetëm të shtetit ligjor.

POSTIMI I PLOTË

Fitoret e pakërkuara të Ilir Metës!!

Sot në Shqipëri beteja për mbrojtjen e shtetit ligjor, pra integritetit të zbatimit të ligjshmërisë udhëhiqet vetëm nga Ilir Meta.

Në një shtet normal të së drejtes, zbatimi i ligjit është detyrë edhe e qeverisë dhe çdo organi të pavarur. Por realisht në shtetin e kapur e të kriminalizuar gjer në palcë të Edi Ramës ndodh e kundërta, pra ligji nuk ekziston, shkelet dhunohet nga vetë qeveria, pra ligjet nuk mbrojnë asgjë dhe askërkënd.

Në sajë të integritetit të tij Ilir Meta duke u vendosur vetem në krah të Kushtetutës e ligjit ka fituar pa e kërkuar rolin e mbrojtësit të vetëm të shtetit ligjor në Shqipëri.

Për shkak të një kryeministri të marrë si ky yni, pluralizmi në Shqiperi si themeli i shoqerisë demokratike, që lind përmes votës së lirë dhe zgjedhjes mes alternativave ka marrë goditjen më të rëndë.

Synimi i vetëm i Edi Ramës ka qenë vetëm një: asgjësimi i votës së lirë shndërrimit të saj në një formalitet të kontrolluar tërësisht nga qeveria dhe krimi.

Ilir Meta besnik i parimeve të tij ka berë gjithçka duke mbrojtur votën e lirë dhe garën e alternativave, duke mbrojtur në këtë mënyrë themelin e demokracisë.

Raporti i OSBE-ODIHR vulosi qartë dhe pa asnjë ekuivok këtë rol të shkëlqyer të presidentit.

Asnjë trakt Venecian nuk mund t’i japë alibi 30 qershorit mund të dalë mbi gjykatësin e vetëm të zgjedhjeve që është OSBE-ODIHR.

Sërish edhe në këtë betejë të madhe Ilir Meta ka marrë një tjetër fitore të madhe të pakërkuar duke mbetur i vetmi ndër institucionet e këtij vendi që sakrifikon gjithçka në këtë beteje për votën e lirë dhe pluralizmin.

Mungesa e votës së lirë dhe shtetit ligjor ka polarizuar ekstremisht politikën dhe shoqërinë duke e rritur tensionin social deri në nivele shpërthyese, kjo ka tronditur edhe sigurinë publike, e cila është bazamenti më jetik për qytetarët dhe biznesin në përditshmërinë e tyre.

Edi Rama në babëzinë e tij për të bërë zgjedhje pa opozitën dhe për t’ia dhuruar pushtetin krimit e tronditi sigurinv publike në ato nivele ku situata mund të precipitonte në mënyrën me shkatërrimtare.

Ilir Meta sërish saje i integritetit të tij me shtyrjen e zgjedhjeve bëri një veprim madhor në mbrojtje të sigurisë publike, të ekulibrave shumë të brishtë të vendit dhe qetësisë së qytetarëve. Sërish ai dhe presidenca e tij ishin i vetmi institucion që e bëri këtë.

Ndërsa Edi Rama ishte i vetmi që kërkonte një destabilizim të sigurisë publike me qëllim fajësimin dhe pas goditjen e opozitës për të bërë alibinë e krimit zgjedhor.

Ilir Meta mori sërish një fitore të pakërkuar edhe në këtë drejtim.

Në kontrast me këtë realitet shumë të qartë e të faktuar shfaqen qesharake edhe përpjekjet e ndonjë trakti Venecian që mori atributet e një trupe policore dhe që u përpoq mjerueshëm t’i krijonte alibi politikës kriminale të Edi Ramës duke dalë hapur kundër sigurisë publike të Shqipërisë dhe shndërrimit të saj në një shesh civil luftë me pasoja shkatërrimtare.

Ndërkohë që integrimi europian bën hapa të rëndë pas për shkaqet e mësipërme Ilir Meta sërish ka qënë i vetmi institucion ka bërë gjithçka që te integrimi të mos ndalej dhe të elimnoheshin ato faktorë të rëndë që pengonin përparimin e tij .

Duke insistuar se suksesi i integrimit arrihet me veprime dhe jo me fjalë shtyrja e zgjedhjeve nga Ilir Meta në funksion të mesazhit pozitiv që do të jepej në funksion të integrimit ishte sërish një veprim i madh.

Në të kundërt Edi Rama në 30 qershor bëri votime moniste që damkosen keqas Shqiperine dhe i bllokuan asaj i integrimin europian.

Ilir Meta sërish mori një fitore të pakerkuar si kampioni i vetëm institucional në Shqipëri në favor të integrimit dhe hapjes së negociatave.

Këto fitore të pakërkuara, por shumë të mëdha të Ilir Metes, të përjetuara në mënyre të përgjegjshme dhe më modesti prej tij kanë mbajtur gjallë shpresën në Shqipvri, kanë lënë rrugë të hapura dhe kanë evituar tragjedi.

Këto fitore të pakërkuara, por vërtetë të mëdha Ilir Meta i ka përjetuar pa asnjë triumfalizëm, por me vënien para vetes të shumë sfidave të reja për ta mbrojtur Shqipërinë e dobët e më shumë halle.

Sigurisht majmunëria rilindase është kacavjerrur nëpër degët e pemës së krimit që t’i zbehë këto fitorë, por jo vetëm nuk ja ka arritur, por përkundrazi ka nxjerrë të pasmet dhe ashtu si majmunët që i kanë të rrjepura edhe këta kanë nxjerrë veten lakuriq në qëllimet e tyre të zeza antishqiptare.

Fitoret e pakërkuara të Ilir Metës janë kaq të qarta sa dhe dokrrat e akaparuara të ndonjë trakti Venecian, që kishte qëllim të vetëm krijimin e alibive për krimin politiko elektoral të 30 qershorit, i vunë akoma më mirë në dukje këto fitore.

/ In Archived Articles, News / By Admin / Comments Off on Raporti për Metën, Vasili: Dokrrat e traktit Venecian, alibi për krimin politiko elektoral të 30 qershorit

Deklarata e FMN, reagon Spahiu: Në linjë me qasjen e opozitës

Ish-deputeti i LSI, Përparim Spahiu me anë të një statusi ka theksuar se shefi i FMN gjatë deklaratës së sotme është në një vijë mendimi me opozitën.

Sipas Spahiut, mazhoranca po vepron me arrogancë, gjë që e tregoi edhe në kalimin në Kuvend të dy kontratave të fundit, ku nuk mori parasysh argumentet e Presidentit.

POSTIMI:

Deklarimet e sotme të shefit të FMN i paraprijnë raportit vjetor në fund viti. Ato janë në linjë me qasjen e opozitës, sidomos sa i takon procesit më korruptiv të implementimit të një instrumenti si PPP-t.

Mazhoranca me arrogancë kaloi në Kuvend dhe dy kontratat e fundit. Nuk u dëgjuan as argumentet shterues të dekreteve të Presidentin për kthimin dhe shqyrtimin e tyre në linjë me ligjet, por dhe argumentet e thëna sot nga FMN, ku kryefjala është eliminimi plotësisht i KONKURUSHMËRISË, Edi Rama ju përgjigj me rrëzimin e dekreteve.

“Në mënyre ideale, qeveria duhet të bazohet gjithmonë në një proces prokurimi të hapur dhe konkurrues”, shprehet Jans Kees Martijn.

Gjithashtu FMN është në të njëjtën linjë me opozitën sa i takon procesit te ri që Qeveria ka nisur me sistemin e ri elektronik të raportimit nga bizneset.

FMN e sheh atë si kosto shtesë dhe në kushtet aktuale si të pa nevojshme kur thekson se:

“Përdorimi më i gjerë i kasave fiskale mund të ndihmojë përmbushjen tatimore, por vetëm në kombinim me përdorimin e metodave moderne të përmbushjes nga ana DPT-së dhe pa u ngarkuar një barrë të panevojshme bizneseve”.

A ka shpresë që Qeveria të marrë parasysh vërejtjet e bëra nga FMN? Unë them se jo. Atyre as që i shkon mëndja të dëgjojnë kënd, përveç përmbushjes së një qëllimi që i kanë vënë vetes që kur erdhën në pushtet,
të vjedhin sa të munden e me të gjitha format, pa marrë parasysh dëmet financiare që duan periudha mjaft të gjata të riparohen.

Petrit Vasili: Gjermania identifikoi që pengesa e vetme për integrimin e vendit, është Rilindja!

Deklarata për media e Nënkryetarit të LSI, Petrit Vasili

Të nderuar qytetarë dhe qytetare!

Dje Parlamenti gjerman mori një vendim për hapjen e negociatave me kushte për Shqipërinë. Ky vendim është një vendim shumë i qartë. Gjermania ka vendosur t’i mbajë akoma të hapur portat e Europës për popullin shqiptar, njëherazi ka vërtetuar që pengesa e vetme në Shqipëri për rrugën e integrimit europian është rilindja dhe kjo formësohet me kushtet, të cilat janë vënë dhe nëpërmjet të cilave duhet të kalojë negocimi i Shqipërisë sepse në të kundërt është i pamundur.

Të nënta kushtet e zbërthyera në rezolutë janë të gjitha kritike që i janë shkaktuar vendit nga kjo mazhorancë, e cila nëpërmjet kapjes së shtetit ka rrezikuar seriozisht perspektivën europiane të Shqipërisë.

Ju e dini më së miri dhe patë që pati dje 2 vendime të diferencuara, një vendim të qartë për Maqedoninë e Veriut, e cila ka miratuar hapjen e negociatave dhe datën e fillimit të saj dhe një miratim në princip për Shqipërinë, pra mbajtjen hapur të dyerve për Shqipërinë, por jo hapjen e negociatave.

Që nga nëntori i vitit 2016, Shqipëria mori rekomandimin e parë historik të saj dhe atëherë iu vendosën 5 kushte, por njëherazi Shqipëria shkonte me këtë rekomandim bazuar mbi disa kredenciale tepër të rëndësishme dhe shpresëdhënëse siç ishte votimi me 140 vota të reformës në drejtësi, e cila ishte një mundësi shumë e madhe për të ecur shpejt dhe për të evituar kushte të  tjera, përkundrazi për t’i zvogëluar, për t’i pakësuar, për t’i hapur rrugën integrimit europian dhe hapjes së negociatave.

Çfarë ndodhi mbas 2017-ës me rrëmbimin e timonit dhe të tepsisë nga rilindja, kushtet jo vetëm janë shtuar, janë rënduar dhe njëherazi  është dërrmuar edhe kredenciali i Reformës në Drejtësi, e cila përkundrazi prodhoi probleme të cilat janë transformuar në kushte, pasi ju keni parë kërkesat për ngritjen e Gjykatës së Lartë, Gjykatës kushtetuese, SPAK-ut, BKH-së dhe të tjera të cilat janë kushte të shtuara pasi kjo Reformë në drejtësi u bllokua dhe u kap nga Rilindja në pushtet.

Sot, Shqipëria me vendimin e Parlamentit Gjerman ka treguar qartë që vendimi është i kthjellët dhe përkundrejt qëndrimeve propagandistike jam këtu për të sqaruar se Shqipërisë i duhet që të plotësojë të gjitha kushtet e vendosura në këtë rezolutë. Çdo spekulim që thotë se mjaftojnë vetëm 2 kushte që të hapen negociatat është thjesht një spekulim dhe një demagogji e panevojshme, në vend që të bëhet serioze Shqipëria, vazhdon në rrugën e saj të mashtrimit.

Po ju lexoj qartësisht se çfarë thotë Bundestagu Gjerman, për mbledhjen e parë, në konferencën  parë të anëtarësimit, konferencën për të filluar normalisht procesi, duhen 2 kushte Reforma Zgjedhore dhe ngritja dhe funksionimi i  Gjykatës Kushtetuese dhe të Lartë. Të nderuar qytetarë dhe qytetare, kërkoj vëmendjen tuaj se në këtë moment është formulimi më i rëndësishëm.

Mbajtja e konferencës së dytë të anëtarësimit që do të thotë: Hapja e negociatave përmes kapitujve do të ndodhi vetëm kur të konstatohet plotësimi i kushteve dhe janë të gjithë kushtet pasues. Pra nuk ka hapje negociatash me plotësim të 2 kushteve, por kërkohet plotësimi i 9 kushteve, 2 kushtet e para janë për të filluar për të folur për këtë çështje, në të kundërt nuk ka asnjë hapje negociatash dhe ku konsistojnë këto kushte, paraprakisht Bundestagu Gjerman ka konstatuar probleme madhore të pakapërcyeshme, që nuk kanë ekzistuar kurrë më parë në 2016. Pra prandaj janë hapa prapa. Sepse Bundestagu Gjerman konfirmon dhe thotë që:  “Shqipëria është në një krizë të rëndë politike dhe duhen ndërmarrë të gjitha hapat për të kapërcyer këtë krizë sa më shpejt nëpërmjet dialogut politik, përndryshe rruga për negociatat e anëtarësimit do të vështirësohet në mënyrë të konsiderueshme.”

Së dyti Bundestagu Gjerman në të gjithë pjesën konstatuese thotë: “Nevojitet një vendim urgjent i Gjykatës Kushtetuese për ligjshmërinë e zgjedhjeve të 30 qershorit.” Pra kemi të bëjmë me zgjedhje të paligjshme, gjë që është konfirmuar nga OSBE/ODIHR dhe është mbajtja e votimeve moniste në Shqipëri, është një konstatim madhor i Bundestagut Gjerman, shkaktuar nga maxhoranca.

Shumë e rëndë dhe i pakapërcyeshëm është roli i Shqipërisë në Rajon. Roli i Shqipërisë në Rajon ka shkëlqyer në drejtim të drejtim të dimensionit të paqes, stabilitetit dhe kontribuimit për një konstruktivitet të bashkëpunimit rajonal. Dhe Shqipëria kampione e kësaj gjëje, në vijueshmëri të maxhorancave që kanë ndryshuar njëra tjetrën, ka qenë pika lidhëse e të gjitha maxhorancave, humbet këtë rol dhe e detyron Bundestagun Gjerman që të thotë: “Deklaratat politike për bashkim të popullatës shqiptare në Shqipëri, Kosovë e të tjerë, mund të çojnë në konflikte të paparashikueshme në Ballkanin Perëndimor, ato duhet të ndalen menjëherë, sepse këto përpjekje do të ishin të papajtueshme me anëtarësimin në BE dhe do të çonin në ndërprerjen e negociatave të anëtarësimit.”

Të nderuar qytetarë dhe qytetare!

Në rast se do të shikoni të gjitha kushtet pa përjashtim. Secili prej tyre është produkt i politikës së maxhorancës. zbatimi i ligjit për Reformën Zgjedhore, kush e pengoi Reformën Zgjedhore? Dhe kush çoi draftin në mënyrë të një anshme në Parlament duke shkatërruar Komisionin ad hoc në sesionin parlamentar? Ishte Partia Socialiste dhe Rilindja. Kush e pengoi fillimin e procedimeve penale ndaj atyre që blenë votat? Dihet botërisht që ishte Rilindja që bllokoi dosjet 184 dhe 339.

Angazhimi i strukturës speciale për të luftuar korrupsionin, SPAK dhe BKH u vonuan nga Rilindja për shkak të nevojës së tyre për t’i kapur sa më parë. Reforma administrative, duhet parë thotë Bundestagu rishikimi i qëndrimeve të zyrtarëve të lartë dhe drejtorëve. Po, futjen me tufa, me qindra njerëz, me 1500 që konkurronin përnjëherë, denoncuar edhe në Zërin e Amerikës. Pra punësimet politike i shkaktoi sërish Rilindja. Zgjedhjet e 30 qershorit, që vazhdojnë të jenë të paligjshme, i shkaktoi Rilindja, pasi mbajti votime moniste.

Pra të gjitha kushtet që ndodhen këtu, kanë vetëm një shkak, kanë vetëm një autor dhe një fajtor.

Ecim më tej, pohohet dhe ky është një pohim shumë i rëndësishëm, i kërkohet qeverisë shqiptare nga Bundestagu që të sigurojë që Shqipëria të përmbushë kriteret politike,  përmbushja e rreptë e kritereve të Kopenhagenit, mbetet parakusht për anëtarësim. Pra plotësimi i kritereve të Kopenhagenit është parakusht për anëtarësim. Dhe anëtarësim automatik  nuk mund të ketë lidhur më këtë çështje në rast se këto kritere  nuk plotësohen. Të nderuar qytetarë dhe qytetare, situata është absolutisht shumë delikate, më e rënda që mund të ketë qenë ndonjëherë në Shqipëri dhe për këtë situatë kërkohen veprime e mendime të shpejta. I kërkohet qeverisë dhe Kryeministrit të lërë mënjanë interesat e ngushta korruptive dhe grabitjes politike të pushtetit për të kthyer Shqipërinë në rrugën e funksionimit të shtetit të së drejtës tek zgjedhjet e lira dhe të ndershme që janë thelbi i këtij shteti dhe pastrimit të vendit nga krimi, korrupsioni dhe paratë e pista. Njëherazi ne këtu konfirmojmë dhe rikonfirmojmë se LSI si forcë e integrimit evropian,  lindur si e tillë dhe e gatshme për të bërë çdo sakrificë për të, vazhdon të mbetet  sërish e predispozuar dhe e gatshme që të bëjë çdo sakrificë që ky integrim të eci përpara.

Opozita e bashkuar ka bërë gjithçka që integrimi evropian të eci përpara , ka bërë çdo përpjekje për të pasur qoftë edhe mbajtjen e dyerve hapur për Shqipërinë siç qe kjo “PO” e kushtëzuar  e Bundestagut gjerman por fajtori, shkëmbi i vetëm në rrugën e integrimit, pengu i axhendave anti-integrim, vazhdon të jetë dhe mbetet Edi Rama dhe Rilindja e tij. Është e qartë që kërkohen sakrifica të mëdha në mënyrë që të mos shpërdorohet vizioni dashamirës i Europës dhe i Gjermanisë në mënyrë të veçantë, për të mbajtur të hapur dyert e BE për Shqipërinë, pasi dihet të  nderuar qytetarë, që një dashamirësi pafund nga Europa nuk mund të ketë dhe një shpërdorim nga ana e Shqipërisë pafund me një rrezik të pallogaritshëm sigurisht që nuk mund të ketë.